Magazinele de proximitate capată teren. Ține cont și alege echipamentul potrivit.

Magazinele de proximitate capată teren. Ține cont și alege echipamentul potrivit.

Astăzi magazinul “de lângă casa ta” este unul dintre cele mai populare tipuri de magazine din sectorul comerțului cu amănuntul. Magazinele  "de lângă casa ta" au înlocuit într-o oarecare măsură, magazinele de modă veche. Ele sunt similare, dar nu identice. Conceptul de bază al acestor magazine - de la "gustare ușoară" pentru prânz până la "cadou stand-by" (sub formă de sticle scumpe de alcool), de la pâine pentru o cină în familie până la praf de spălat. Timpul de procurare în astfel de magazine, comparativ cu supermarketele, se scurtează semnificativ.

Suprafața medie a unui astfel de magazin este de 100 de metri pătrați. Numărul de articole - aproximativ 3000. Rafturile în magazinele de proximitate nu sunt foarte înalte, pentru a asigura o vizibilitate mai bună. La intrarea în magazin cumpărătorul vede cel puţin 4 rafturi cu produse diferite, astfel ușurând procesul de cumpărare.

În mod tipic, gama de produse a magazinelor  este standard, în ciuda diferitelor mărci de: lapte, pâine, băuturi răcoritoare, ţigări, cartele telefonice, cafea, bomboane, îngheţată, gume de mestecat, balsam de buze, cips-uri, covrigei, floricele de porumb, gogoşi, jurnale, ziare, jucării mici, produse de igienă, mâncare pentru animale.

Principii de bază:

Reamintim că ViTRA propune produse şi pentru alte formate de vânzare cu amănuntul. În sortimentul vast al companiei se includ şi: rafturi pentru pâine, rafturi pentru vinuri, rafturi pentru produse chimice, rafturi pentru electrotehnice, soluţii  pentru Cash & Carry si DIY, rafturi pentru depozite, echipamente din oţel inoxidabil, case de marcat, precum şi echipamente POS.

Vitra © 2024